Metode de livrare
- Livrare de către Nova Poshta în Moldova către departament;
- Livrare de către Nova Poshta în Moldova prin curier;
- Livrare gratuită (la plasarea comenzii) de la 600 MDL).
Când va fi expediată comanda mea?
- Comenzile sunt expediate în termen de 2-3 zile lucrătoare;
- Zile lucrătoare: Luni-Vineri.
Metode de plată
- Traducere bancară (MAIB);
- Plata la livrare (la oficiul poștal sau la curier).
Precizare importantă: ramburs nu este disponibil pentru metoda de livrare "Transport gratuit (pentru comenzi de peste 600 MDL)". În cazul în care aveți nevoie de transport GRATUIT, opțiunea de plată este doar Transfer bancar (MAIB).
Pentru toate celelalte metode de expediere, "Plata la livrare (prin poștă sau curier)" este complet disponibilă!
Garanţie:
Toate produsele de pe site-ul nostru au o dată de expirare curentă. Acestea corespund caracteristicilor tehnice și operaționale declarate de producător!
Bunurile de calitate corespunzătoare, pentru care returul și schimbul sunt permise în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova, pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea de către cumpărător dacă:
1. mărfurile au fost verificate la terminalul operatorului logistic sau în prezența curierului la primire;
2. produsul nu a fost utilizat și nu prezintă semne de utilizare de către consumator: zgârieturi, ciobiri, abraziuni, pete etc.;
3. produsul este complet asamblat și ambalajul din fabrică este păstrat;
4. toate etichetele și marcajele din fabrică sunt păstrate;
5. produsul își păstrează aspectul comercializabil și proprietățile de consum.
Conform Decretului Guvernului Republicii Moldova nr. 1465 din 08.12.2003, există o listă de produse nealimentare de calitate corespunzătoare care nu poate fi returnat sau schimbat. Astfel de bunuri includ, în special, produse de parfumerie și cosmetice (creme, produse cosmetice decorative, parfumuri etc.).
Astfel:
- cosmetice nu poate fi returnat sau schimbat, chiar dacă nu a fost folosit;
- Singurele excepții sunt cazurile în care se detectează un defect sau o eroare de fabricație.
Mai multe detalii pot fi găsite în secțiunea POLITICA DE RETURNARE .
Vă garantăm următoarele:
1. Noi calitativ Ambalăm comenzile dumneavoastră.
2. Folosim propriile noastre ambalaje, astfel încât clientul nu am plătit pentru ambalare către operatorul logistic.
3. Întotdeauna folosim cutii noi Şi un număr mare folie cu bule la evita deteriorarea mărfurilor în timpul transportului comenzii.
4. Noi urmărim cu atenție pentru comercializare în timpul ambalării, astfel încât mărfurile a sosit în întregime și complet.
5. Noi noi nu folosim containere vrac acolo unde nu este nevoie, astfel încât clientul să nu a plătit prea mult pentru greutate volumetrică excesivă.
Acord de ofertă publică: