messenger pentru comunicare
Grup cu ridicata pe Telegram
+380933873837
0

Coșul de cumpărături este gol!

Conditii de livrare si plata



Metode de livrare pentru "retail"

  • Livrare de către Nova Poshta din Ucraina în Moldova (Timp de livrare de la 3 zile lucrătoare, valoarea comenzii de până la 150 euro). Adresele birourilor Nova Poshta din Moldova: https://novaposhta.md/departments


Metode de livrare pentru "en-gros"

  • Transport cu autobuzul regulat (microbuz) Odesa-Chisinau ;
  • Livrare 7 km la filiala Nova Poshta nr. 2, st. De bază, 16 (după cum sa convenit );
  • Transport cu autobuzul sau transportatorul ( Odesa-Transnistria ).



Care sunt tarifele pentru livrarea comenzilor cu amănuntul din Ucraina către Moldova?

Puteți afla mai multe despre tarifele de livrare Nova Poshta la acest link: https://novaposhta.ua/dostavka_v_moldovu/







Care sunt tarifele pentru livrarea comenzilor en gros din Ucraina către Moldova?

În medie, se ridică la aproximativ 20-25% din valoarea comenzii tale. Adică dacă comanda dumneavoastră valorează 5.000 de lei, atunci prețul pentru livrarea ei în Moldova va fi de aproximativ 1.200 de lei.




Când va fi expediată comanda mea?


Comenzile sunt trimise din Odesa în Moldova și Transnistria de 2 ori pe săptămână. Putem trimite mărfuri prin Nova Poshta în Ucraina în orice zi până la ora 18:00 de luni până vineri. Vă rugăm să clarificați și să coordonați toate informațiile suplimentare care vă interesează cu privire la problemele de transport cu managerul nostru ( Viber , Telegram , WhatsApp :   +380-93-387-38-37).




Comanda mea en gros poate fi trimisă prin poștă în Moldova?

Da, avem un angajat în Chișinău care vă poate primi comanda și vi-o poate trimite prin Nova Poshta în orice oraș din Moldova. Sau îți poți ridica comanda când te întâlnești cu el. Livrarea pe tot teritoriul Chișinăului este posibilă și în acord cu managerul nostru. Acest lucru se aplică exclusiv comenzilor cu ridicata. Toate comenzile cu amănuntul sunt livrate în toată Moldova numai de către Nova Poshta la oficiul poștal sau prin curier la adresa pe care ați specificat-o la plasarea comenzii.



Care este comanda minimă pentru comenzile cu amănuntul și cu ridicata?

  • Pentru comenzile cu amanuntul, comanda minima pe site este de 500 lei . Comanda maximă pe site pentru vânzare cu amănuntul este de 150 euro pentru 1 colet (limită pentru import fără taxe vamale în Moldova);
  • Pentru comenzile angro comanda minima este de la 5000 lei .



Modalitati de plata a marfurilor

  • Transfer bancar MAIB.




Comanda mea en gros poate fi trimisă prin poștă în Moldova?

Da, avem un angajat în Chișinău care vă poate primi comanda și vi-o poate trimite prin Nova Poshta în orice oraș din Moldova. Sau îți poți ridica comanda când te întâlnești cu el. Livrarea pe tot teritoriul Chișinăului este posibilă și în acord cu managerul nostru. Acest lucru se aplică exclusiv comenzilor cu ridicata. Toate comenzile cu amănuntul sunt livrate în toată Moldova numai de către Nova Poshta la oficiul poștal sau prin curier la adresa pe care ați specificat-o la plasarea comenzii.





Garanţie:

Toate produsele de pe site-ul nostru au o dată de expirare curentă. Corespunde caracteristicilor tehnice si operationale declarate de producator!

Bunurile de bună calitate, pentru care returnările și schimburile sunt permise în conformitate cu legislația în vigoare a Ucrainei, pot fi returnate în termen de 14 zile de la primire de către cumpărător dacă:

  1. marfa a fost verificata la terminalul operatorului logistic sau in prezenta curierului la primire;
  2. produsul nu a fost folosit și nu prezintă urme de utilizare de către consumator: zgârieturi, așchii, abraziuni, pete etc.;
  3. produsul este complet asamblat și în ambalajul original;
  4. toate etichetele și marcajele din fabrică sunt păstrate;
  5. produsul își păstrează prezentarea și proprietățile de consumator.


Potrivit Legii „Cu privire la Protecția Drepturilor Consumatorului”, societatea poate refuza să schimbe sau să returneze consumatorului bunuri de bună calitate dacă acestea aparțin categoriilor specificate în Lista actuală a bunurilor nealimentare de bună calitate care nu sunt supuse returului sau schimbului. Citiți mai multe despre lista articolelor nereturnabile în secțiunea „Retururi și Schimburi”.

Mai multe detalii pot fi găsite în secțiunea Politica de retur .



Vă garantăm următoarele:

  • Împachetăm comenzile dvs. de înaltă calitate.
  • Folosim ambalajul propriu pentru ca clientul să nu plătească pentru ambalaj operatorului logistic.
  • Folosim întotdeauna cutii noi și o mulțime de folie cu bule pentru a evita orice deteriorare în timpul transportului.
  • Monitorizăm cu atenție comercializarea în timpul ambalării pentru a ne asigura că mărfurile ajung în întregime și intacte.
  • Nu folosim ambalaje în vrac acolo unde nu este nevoie, astfel încât clientul să nu plătească excesul de greutate în vrac.



Contract de oferta publica:

Vedeți acordul de ofertă docs.google

      0